2009. november 26., csütörtök

Kereső regisztráció

Általábanha az embernek létrejön, létrehoz egy új weboldalat, szeretné beregisztrálni és viszontlátni a keresők találati listáján. Tudniillik a keresőkben általában van lehetőség regisztrálni oldalunkat, ezáltal, állítólag gyorsabban indexeli a keresőbot. Ez nem valós tényeken alapul, ez csak egy feltevés. Mit szólnál hozzá, ha a keresőbe regisztrálás egy kattintásra menne. Biztos örülnél tőle. Hidd el van rá lehetőség, bár garanciát sem én, sem senki nem tud vállalni azért, hogy az oldalad valóban megjelenjen a keresőkben. Én tudok egy oldalat, ahol egy kattintásra több tíz, hanem majd több száz keresőbe is regisztrálhatod. kattanj rá az alábbi linkre és próbáldd ki a kereső regisztráció programomat.

Kereső regisztráció

2 megjegyzés:

  1. nem felvetés, én szoktam regisztrálni a megfelelő csatornákon az oldalakat és másnapra, harmadnapra már bent is vannak a találati listán.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Anno nekem is megvolt ez a script! Pontosan ugyanez! Elég érdekes kis kódja van neki! Semmiféle keresőbe nem fogja beküldeni senki oldalát! A forráskód fele teljesen le van kódolva ezért zend optimizert kell hogy használjon az illető! itt letőlthető: http://scriptmafia.org/cms/31633-phpselect-web-development-division.html

    !!!! OPEN SOURCE !!!!

    VálaszTörlés